Modern Furniture : Glamour Leather Platform Bed by Rossetto

Experience the difference in comfort. Experience the warmth and beauty of Glamour Leather Bed.

Glamour Leather Platform Bed by Rossetto

The Glamour Modern Leather Platform Bed is part of Interni Modern Collection by Rossetto and is a cutting edge Contemporary Leather Platform Bed. The Glamour Bed is part of the Fly Collection. This stylish modern leather platform bed features an Italian top grain leather headboard and bedframe is upholstered in top grain Italian leather. The Glamour Leather Platform Bed features a very sleek Italian design that is quite simple and elegant.

Continue reading

Modern Bedroom Set, Contemporary Bed Suites

Modern Bedroom Furniture – Bedroom Furniture – Furnishings – Bedroom Sets.
Designer Master Bedroom suites are just the right balm for stressed out tired souls in today’s world. Escape to the luxury of glamorous bedroom designs in modern styles ranging from wood to leather. From luxurious corner bedroom suites to minimalist and simple bedroom sets, this designer bedroom collection includes everything to create a dream zone. Transform mom’s bedroom into haven of luxury. Continue reading

Cara Kreatif Membuat AC Sendiri

diambil dari notes  fbnya bapak Aidil Heryana ,membuat AC sendiri dengan menggunakan kipas angin, dan dia sudah mencobanya pas ada ta’lim dan pas ramai orang..keren banget nich..bagi yang tidak punya AC dirumah sendiri (termasuk saya 😀 ).yuuk langsung aja..

Hawa panas belakangan ini, ekstrim banget. Di rumah panas, di jalan panasnya minta ampun.
Bagi sebagian orang–berkantong tebal–hal ini bukan masalah, di rumah bisa pasang AC, di jalan bisa milih kendaraan ber-AC pula.

Nah masalahnya sekarang buat yang berkantong tpis harus rela berpanas-panas ria…karena apa daya gak kuat beli AC ato daya Listrik kurang buat pasang AC….*situasi makin panas nih!!!

JANGAN MENYERAH! Ayo putar otak, cari solusi untuk dapetin suasana dingin.
Uups… setelah browsing sana-sini, akhirnya nemu tutorial bikin AC sederhana. Murah meriah, cuma perlu kreativitas aja kok!

OK kita mulai deh…
Continue reading